Αλλαγές – Επιστροφές προϊόντων-Δικαίωμα υπαναχώρησης
1. Εφόσον επιθυμείτε την αλλαγή του προϊόντος και αντικατάστασή του με άλλο ή άλλα μέχρι του ύψους του τιμήματος ή με πρόσθετο τίμημα, αυτή πρέπει να γίνει εντός 7 ημερών μέσω αποστολής με courier (η πρώτη αλλαγή γίνεται δωρεάν μέσω ACS βάζοντας Χρέωση Παραλήπτη. Για κάθε επιπλέον αλλαγή το κόστος αποστολής επιβαρύνει τον πελάτη).
Για αλλαγή ή αντικατάσταση του προϊόντος από Κύπρο η χρέωση επιβαρύνει τον πελάτη με όποια μεταφορική επιθυμεί.
Για να προχωρήσει η αλλαγή του προϊόντος, θα στείλετε email στο info@jeannine.gr με τον αριθμό αποστολής του πακέτου επιστροφής, το λόγο της επιστροφής καθώς και τους νέους κωδικούς προϊόντων που θέλετε να παραλάβετε.
2. Επιστροφή χρημάτων γίνεται ΜΟΝΟ σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό και αφού περάσει ποιοτικό έλεγχο.
Σε περίπτωση επιστροφής και για να είναι έγκυρη αυτή, πρέπει να μας επιστρέψετε το προϊόν εντός 7 ημερών από την ημερομηνία αγοράς αποστέλλοντάς το μέσω courier (η επιστροφή γίνεται μέσω ACS με μία επιβάρυνση 3€ στον πελάτη). Ο πελάτης σε αυτή την περίπτωση μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε επιστροφή του αντιτίμου ή έκδοση πιστωτικού κουπονιού για μελλοντικές αγορές (στην δεύτερη περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει πιστωτικό κουπόνι η επιστροφή γίνεται με χρέωση παραλήπτη)
3. Ιδιαίτερα για τα κοσμήματα και σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ.10 του ν.2251/1994, το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί και πρέπει να βρίσκεται στην κατάσταση που παρελήφθη μέσα στη συσκευασία του. Επιπλέον αυτών αν επιθυμείτε σας αποστέλλεται φωτογραφία του προϊόντος μέσω Viber για να είστε σίγουροι ότι θα παραλάβετε σε άριστη κατάσταση αυτό που παραγγείλατε.
4. Συσκευασία επιστροφής
Ο Πελάτης είναι υπεύθυνος για τη συσκευασία του προϊόντος που επιστρέφεται. Η συσκευασία θα πρέπει να εξασφαλίζει την άρτια μεταφορά του προϊόντος (ειδικός φάκελος για εύθραυστα με αεροπλάστ και σήμανση ΕΥΘΡΑΥΣΤΟ) ώστε να το παραλάβουμε στην αρχική του κατάσταση. Το προϊόν πρέπει να είναι στην αρχική του συσκευασία (θήκη, πουγκάκι, κουτάκι κ.λπ.) μαζί με τα προστατευτικά και τα καρτελάκια, εφόσον υπήρχαν. Εάν κάποιο προϊόν φτάσει σε εμάς με οποιαδήποτε φθορά ή με ελλιπή συσκευασία (σκισμένα προστατευτικά, αφαιρεμένα καρτελάκια κ.λπ.) δεν θα είναι εφικτή η επιστροφή χρημάτων. Στην περίπτωση αυτή το προϊόν θα επιστρέφεται στον Πελάτη με δικά του έξοδα αποστολής.
5. Επιστροφή Ελαττωματικών Προϊόντων
Ο Πελάτης είναι υποχρεωμένος να ελέγξει άμεσα τα προϊόντα που παρέλαβε. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν φτάσει σε αυτόν με κάποιο ελάττωμα, έχει την υποχρέωση να μας ενημερώσει άμεσα (εντός 12 ωρών από την παραλαβή της παραγγελίας) με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
α) με ηλεκτρονικό μήνυμα – e-mail στο orders@jeannine.gr ή
β) τηλεφωνικά στο 6937002201
Η αντικατάσταση των ελαττωματικών προϊόντων γίνεται δωρεάν.
6. Το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν τη συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κοκ.)
7. Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων – Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη
Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
- Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε με την απόδειξη αγοράς που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
- Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
- Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων.
- Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής παράδοσης αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
- Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ το τίμημα από την Τράπεζα, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Η διαδικασία του αντιλογισμού (ολικού ή μερικού) στις χρεώσεις πιστωτικών καρτών, γίνεται όπως ακριβώς έχει γίνει η χρέωση της κάρτας. Αν η χρέωση έχει γίνει εφάπαξ, η επιστροφή θα γίνει εφάπαξ, ενώ αν η χρέωση έχει γίνει με δόσεις τότε και η επιστροφή θα γίνει με δόσεις.
- Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί η υπαναχώρηση.
Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση
Δεν χωρεί υπαναχώρηση σε:
- προϊόντα τα οποία των οποίων η συσκευασία έχει αποσφραγισθεί και έχουν φορεθεί ή χρησιμοποιηθεί καθ’ οποιονδήποτε τρόπο.